Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky Studia Sangha
Cílem rezervačního systému je zjednodušit rezervace a platby otevřených lekcí, kurzů, workshopů všem, kteří chtějí využívat naše služby. Díky rezervačnímu systému (dále jen RS) si můžete aktivity sami rezervovat nebo rušit. Účast na všech akcích pořádaných Studiem, není bez předchozí rezervace možná.
Pokud si přeci jen chcete svoji první lekci u nás ve studiu vyzkoušet bez předchozí rezervace, spojte se s námi telefonicky nebo emailem a my Vám vybranou lekci rádi rezervujeme. TOTO JE MOŽNÉ POUZE PŘI JEDNÉ PRVNÍ NÁVŠTĚVĚ STUDIA.
Než se pustíte do rezervace lekcí, seznamte se s naším provozním řádem (PŘ)
Rezervací na lekci či jinou akci souhlasíte s PŘ a těmito pravidly rezervace lekcí a akcí.
STUDIO SANGHA
1. Úvodní ustanovení
- Osoba samostatně výdělečně činná Mgr. ZUZANA VIZNAROVÁ, se sídlem Velká Dlažka 16, Přerov, IČ: 02840316 (dále jen „Provozovatel“) poskytuje služby spojené se cvičením jógy a Body nad Mind, jako jsou otevřené lekce, semináře, kurzy, workshopy a jiné akce pořádané prezenčně i online (dále jen „Služby“) na základě těchto Všeobecných obchodních podmínek (dále jen „VOP“) v provozovně Studia Sangha, nam. T.G.Masaryka 14, Přerov (dále jen „Studio“). Informace o Službách a kontakty jsou uvedeny na webových stránkách https://www.jogazuza.cz.
- Pořadatel nebo instruktor nepřebírá žádnou odpovědnost za přinesené oblečení, cenné věci a peníze návštěvníka Studia. Prosíme podrobně se seznamte s Provozním řádem Studia.
- Rezervace na kurzy nebo další akce je platná pouze po zaplacení dané částky. Bez uhrazení Vám nemůžeme místo rezervovat.
2. Klient
- Služby Provozovatele může využívat pouze registrovaný Klient, který registrací v rezervačním systému Provozovatele umístěném na webové stránce Provozovatele získá svůj uživatelský účet. Jeden uživatelský účet může vlastnit a užívat pouze jeden registrovaný Klient
- Klient svou registrací potvrzuje, že se seznámil s VOP Provozovatele Studia a tyto se zavazuje plně respektovat a dodržovat. Klient svou registrací současně souhlasí se Zásadami ochrany osobních údajů zveřejněnými na webových stránkách Studia.
- Klient je povinen zakoupit si vstup převodem na účet. Řádně uhrazené vstupné opravňuje Klienta ke vstupu do prostor Studia a k využívání zařízení.
3. Jednorázový vstup
- Jednorázový vstup se využívá pro návštěvu otevřených lekcí na základě předchozí rezervace provedené Klientem. Jednorázový vstup lze uhradit na účet nebo v hotovosti ve Studiu.
4. Lekce
- Jógové lekce probíhají pod vedením kvalifikovaných instruktorů. Nastane-li jakákoliv událost, která znemožňuje poskytnutí nabízených Služeb, je Provozovatel oprávněn plánované lekce zrušit e-mailem přihlášeným Klientům. Provozovatel si vyhrazuje právo lekci zrušit v případě, že počet zájemců přihlášených prostřednictvím rezervačního systému je 0–3. Studio si vyhrazuje právo na jakékoliv změny v rozvrhu.
5. Rezervace služeb / náhradníci
- Účast na otevřené lekci ve Studiu je možné rezervovat pouze předem prostřednictvím rezervačního systému (nikoli telefonem nebo e-mailem). Lekci lze uhradit v hotovosti lektorovi. Prostřednictvím svého uživatelského účtu je možné sledovat aktuální stav rezervací a lekce stornovat.
- Klient může provést rezervaci, i když je lekce plně obsazena, získá tak statut Náhradníka. Náhradník je zapsán v rezervačním systému na čekací listinu. V případě, že jiný zájemce zruší svou rezervaci, uvolní se pro Náhradníka místo. Náhradník obdrží e-mail s informací o uvolnění místa a změnou statutu Náhradníka v Rezervaci. Tímto se Rezervace stane pro Klienta závaznou. Pokud už nebude mít Klient o lekci zájem, musí svou rezervaci stornovat dle platných podmínek.
- Rezervace online lekcí probíhá výše popsaným způsobem, s výjimkou maximální doby rezervace lekce 15 minut před jejím zahájením. V době 15 minut před začátkem lekce Klient obdrží e-mail s odkazem na vysílání lekce.
- Akce / semináře / kurzy si Klient rezervuje v rezervačním systému a uhradí tyto Služby převodem na účet. Rezervace se stává platnou okamžikem připsáním příslušné částky na účet Studia.
- Provedením rezervace na Služby příslušným způsobem souhlasí Klient se storno podmínkami pro tyto Služby.
6. Storno podmínky
- Rezervovanou otevřenou lekci ve Studiu i online lze zrušit v rezervačním systému (nikoli telefonem nebo e-mailem) maximálně 3 hodiny před jejím začátkem, u ranních lekcí je to vždy do 20:00hodin předchozího dne. Na telefonické či e-mailové rušení lekcí méně než 3 hodiny před zahájením lekce nebude brán zřetel. Pokud Klient stornuje lekci včas, příslušná částka za vstup je mu vrácena.
- Kurz / seminář / akce: Místo na kurzu či jiné akci mimo otevřené lekce si lze rezervovat prostřednictvím přihlášení a následné rezervace přímo v rezervačním systému. Poté je potřeba do 3 dnů od rezervace uhradit zálohu (tj. 50% z celkové ceny kurzu / workshopu, pokud není uvedeno jinak, a to buď v hotovosti příslušnému lektorovi, a nebo prostřednictvím bankovního převodu, přičemž nezapomeňte uvést své telefonní číslo, jako variabilní symbol), následně vám bude rezervace potvrzena. V opačném případě bude rezervace smazána a místo na kurzu / workshopu postoupeno dalšímu zájemci nebo náhradníkovi.
- V případě storna více než 7 dní před konáním kurzu/workshopu/akce, bude účtován storno poplatek ve výši zálohy nebo 50 % ze zaplacené ceny. Pokud se na zvolený kurz/workshop/akci bez omluvy nedostavíte, pořádající lektor je oprávněn ponechat si 100% zaplacené ceny. Své místo však můžete převést na náhradníka. Jméno náhradníka je třeba oznámit pořádajícímu lektorovi.
- Přihlášením v rezervačním systému souhlasíte se storno podmínkami.
- Jakékoli výhrady či problémy s rezervací, její úhradou či stornem je Klient povinen s Provozovatelem studia řešit telefonicky nebo e-mailem před zahájením poskytované Služby. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
6. Mimořádné události
- V případě, že Provozovatel nemůže poskytnout objednanou Službu z důvodu např. havárie, výpadku elektrické energie, chyby obsluhy, vyšší moci, má Klient právo využít Službu v nejbližším možném náhradním termínu.
- V případě uzavření Studia v důsledku mimořádné události (např. rozhodnutí Vlády ČR o přijetí opatření vedoucích k uzavření Studia) je Provozovatel oprávněn učinit následující opatření:
a) Konání nezahájených nebo nedokončených kurzů / seminářů / akcí se uskuteční v náhradních termínech, které budou vypsány, jakmile bude Studio znovu otevřeno. Provozovatel je oprávněn vypsat náhradní termíny po uplynutí mimořádné události, avšak minimálně s dvouměsíčním předstihem. Provozovatel má také právo hodnotu nezahájených nebo nedokončených kurzů / seminářů / akcí nahrát jako Kredit na zákaznický účet Klienta. Provozovatel hodnotu nezahájených nebo nedokončených kurzů / seminářů / akcí zpět Klientovi nevyplácí.
b) Konání otevřených lekcí, nezahájených nebo nedokąončených kurzů / seminářů / akcí se může uskutečnit online za podmínek VOP pro online lekce prostřednictvím vybrané platformy. V takovém případě Provozovatel zašle Klientovi s dostatečným předstihem informace a odkaz na online přenos. Online akce se uskuteční bez nároku na slevu nebo změnu ceny.
- Další práva a povinnosti
Provozovatel si vyhrazuje právo na pozdější změnu pravidel pro používání rezervačního systému.
- Provozovatel si vyhrazuje právo na jednostrannou změnu těchto VOP. Klient tímto výslovně uznává, že Provozovatel je oprávněn v přiměřeném rozsahu změnit ustanovení VOP. Klient bude na takové změny upozorněn e-mailem.